12 Eylül 2007 Çarşamba

CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ ERTELENECEK.

CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ ERTELENECEK.
Gündem birkaç aydır cumhurbaşkanlığı seçimleriyle dolu…16 Nisan’a kadar isim telaffuz edilmeyeceği söylendiği halde yavaş yavaş bazı isimler ortaya dökülmeye başlandı…Neden telaffuz edilmeyecekti,çünkü Sayın Başbakanımızın tek hayali Cumhurbaşkanlığı.Ama son gelişmelerle şu anda böyle bir şansı çok azaldı.Ama hayali bitmedi.
Şimdi Sayın Başbakanın Cumhurbaşkanı olamayacağı şu anda kesin.Biri mi önerilecek kendilerine yakın…Olabilir,bir süre bazı isimler ortaya atılacak.Seçim günlerine kadar..Ama ben kendimi düşünüyorum,benim Cumhurbaşkanlığı hayalim olsa,ve şartları ben belirliyor olsam ama bu arada ters giden bir şeyler olsa,acaba bir başkasının yolunu açarmıyım?Hayır açmam,açar gibi görünürüm.Çünkü açtığım kişi şu anda şartları ben belirlediğim için elbette seçilecek,çünkü halk tayin etmeyecek.Peki ben birinin seçilip 7 yıl buna devam etmesine katlanabilirmiyim? HAYIR!HAYIR!HAYIR…
O zaman ben olsam ne yaparım? Mesela GüneyDoğu da her şey çok karışık,Kuzey Irak’ta problemler var,ülke zaten karmakarışık,ekonomi feci durumda,PKK olayı tırmanışta…Acaba savaş kapımızda olabilir mi? Olabilir.En azından bu benim seçimleri 1 yıl süreyle ertelemem için bir bahane olabilir…Bülent Arınç zaten o da Cumhurbaşkanlığını hayal ediyor,1 yıl vekalet edebilir.Böylece onunda bu isteği gerçekleşmiş olur.Ben bu 1 yıl da kendimi toparlar,daha sevimli görülecek şeyler yaparım,mesela vergi affı çıkarırım ve iş adamlarıyla aram süper olur,ekonomide ince ayarlar yapar vatandaşa ‘azcık oh’ dedirtecek şeyler yaparım,ve ne bileyim biraz düşünürsem kendimi sevdirecek şeyler bulurum çünkü Türk halkı duygusaldır ve çabuk unutur. Böylece gücüme kavuşur 1 yıl sonra gümbür gümbür gelirim…Muhalefet buna ne der? Muhalefet benim için Deniz Baykal…Eh o da zaten bunu biliyor ve o yüzden bu kadar üstüne gidiyor,sonra biz uyardık o da dinledi diyecek ve CHP de bu işte başarı sahibi olacak…
Bu arada ben olsam Fethullah Gülen’in kasetlerini bir kez daha dinletirim,çünkü onun 6 yıl kadar önce söylediği şeyler aynen çıkıyor ve uygulanıyor…Bu 6. hislerinin kuvvetli olması mı demek acaba,yoksa Türkiye yi çökertme planlarının ön uyarılarımı?
Of ya yine trajedi habercisi gibi oldum…Beni tanıyanlar bilir,Tansu Çiller’in adının Başbakanlığa telaffuz edildiği günden beri ne söylesem aynen çıktı…6. hislerim çok mu kuvvetli ne!!!Ya da yeni meslek mi edinsem acaba?İyi film senaryosu yazarım gibi geliyor.Bazan ‘Komplo Teorisi’ filmini ben mi yazdım diye düşünmüyor değilim.Hani senaryolar çalınıyor ya….
Şimdi CHP li arkadaşlarım bana kızacak ama ne yapayım onlara da her zaman söylüyorum.Ben CHP ye tapıyorum ama Atatürk’ün CHP sine…Şimdiyi sevemedim,çünkü inandırıcı gelmiyor…Ya da 6. hislerim diyiverin şuna…
Neyse efendim,ben yine kendi kendime bir şeyler uydurdum ama ben tiyatrocuyum,hayal etmek ve üretmek benim işim…Artık emekli de oldum ya,boş zamanım çok…Sarıyorum böyle işte…
Sevgiyle kalın…

Hiç yorum yok: