12 Eylül 2007 Çarşamba

NE YAPSAM,DAĞLARA MI KAÇSAM?

Yazmak gelmiyor içimden…
Her şey o kadar kötü ,bozuk ve kokuşmuş görünüyor ki gözüme…Herkes timsah gözyaşları içinde.Geçenlerde baktım TV de Erkan Mumcu gözyaşları içersinde…Peki bana neden inandırıcı gelmiyor?Brezilya dizisi gibi Erkan Mumcu,gün geçiyor,ay geçiyor,yıl geçiyor çok şey değişiyor ama Erkan Mumcu da değişmeyen tek şey inandırıcı olmayan vatan millet diye döktüğü gözyaşları,siyasi kimlik itemediği ve sık değişen içinde yer alır göründüğü durum…Her an her yerde görebilirmişim gibi geliyor onu,yarın CHP nin önde gelenleri arasında bile olabilir.Ama Türkiye de siyaset böyle karışık bir şey işte…Aklım almıyor insanlar bu kadar uç siyasi kimlikler arasında nasıl gidip gelir acaba…Mesela İlhan Kesici,ora nere bura nere?Bu nasıl iş anlamadım gitti..Mesela ben Atatürk’ün CHP sine tutkuluyum ve hala da onu savunuyorum istiyorum…Bu sene oyumu onlardan yana kullanacağım halde inanmadığm için CHP den siyasete girmedim…Sadece başkalarına yol vermemek için…Bundan 2 sene önce en sıkıntılı günlerimde evime gelen paketi hiç unutamam…Kuran,seccade,peygamberin hayatı kitapları ve 4 tane kaset..Fethullah Gülenin konuşmalarından…O günlerde ben Vajina Monologları oyunuyla çok gündemdeydim,belki de insanlar üzerinde etkim olacağını düşünmüşlerdi…Belki de o aralar doğru yolu görseydim bugün kü sıkıntılarımı yaşamazdım,tiyatrom batmaz,ben batmaz,zengin bile olurdum…Ama ben bir uçtan bir uca geçtin mi inandırıcılığın olmayacağını o kadar iyi biliyordum ki…Bugün yine Anap ve DYP arasında uyum sağlandı, peki dün v bugün arasında ne değişti?Kocaman bir hiç,sadece belki biraz daha bal çalındı o kadar…Bu 22 Temmuz nelere gebe çok merak ediyorum ama yinede üstümüze düşeni yapmak ve Türkiye Cumhuriyetini korumak zorundayız.Her ne olursa olsun nazik mabadlarımızı kaldırıp görevimizi yerine getirmek zorundayız…
Bu arada ben CumhurBaşkanlığı seçimlerinin erteleneceği konusunda iddialıyım..Sayın Başbakanımızın bu makamı gerçekten çok istediğinden eminim ve bir 7 yıl beklemeyi pek göze alacağını sanmıyorum..Hazır K.Irak ta kargaşalar da var.Savaş kapımızda gözüküyor,işte en güzel erteleme nedeni…
Of ya yazmak gelmiyor içimden,kendimi trajedi habercisi gibi hissediyorum,bugünlerde kendimi hiç mi hiç sevmiyorum…Hayır kadınlarla ilgili yazınca adam bulamıyorum korkulacak kadın grubuna giriyorum,çiçek böcek desem ortaçağ cadılığıyla suçlanıyorum,siyasi şeyler kanıma dokunuyor,çok hırslanıyorum.
Ne yapsam kendimi dağlara mı vursam acaba?
Sevgiyle kalın Atatürk’ün emanet ettiği Türkiye Cumhuriyetinde kalın…
Almula Merter

Hiç yorum yok: