12 Eylül 2007 Çarşamba

FARKINDA MIYIZ KALELERİMİZ YOKOLUYOR.

FARKINDA MIYIZ KALELERİMİZ YOKOLUYOR.

Evet bir şeyler değişiyor ama hangi yolda…

Cumhuriyet’in üzerine ‘İslami demokrasi’ kimliği giydirildi.

Batı’da Türkiye Cumhuriyeti’nin adı artık ‘İslami demokrasi’ oldu, ABD, İngiltere, Fransa, Almanya devlet adamları bu sıfatı beyanatlarında kullanıyorlar artık.

Ve kimse ne tür planlar içinde nereye doğru gidiyoruz, hangi emellere alet oluyoruz kimse görmüyor veya görmek istemiyor,aman bana dokunmayan yılan bin yaşasın misali her şey tepetaklak olmuş..

Hepimiz elimizde birer valiz acaba AB hikayesi gerçekleşir de köşeyi dönermiyiz diye bekliyoruz.

Aslında hepimiz biliyoruz ki sinsi bir planın içindeyiz.

Adım adım, alttan alttan, sinsi sinsi Türkiye’nin yönü çağdaşlıktan-uygarlıktan çevrildi, kelimenin anlamını bir türlü çözemediğimiz ılımlı İslam’a doğru yol almaktayız.

İran görüntüsünü aratmayan protokol fotoğrafları,laiklik tartışmaları,haremlik selamlık olayları,tarikatların çoğalması…

Sanatın nerdeyse ahlaksızlık sayılması.Cumhuriyetin ilkeleri ayaklar altında,dinci kadrolar her yerde…

Ve hepimiz buna alet oluyoruz…Bir araya gelip 2 kelam söyleyemiyoruz…Her türlü yolsuzluğu ört bas edebilen yasalar da bu konuda boşluk var…

Ve ATATÜRK’E SAHİP ÇIKAMIYORUZ. FARKINDA MIYIZ BİLMEM AMA BÜTÜN KALELERİMİZ YOK OLUYOR…

Az önce bomboştu sayfam, bembeyaz dokunulmamış anılarımla örtülü

Oradan buradan şiirlerle sokuluyorum sevdalara ürkütmeden çok uzaklardan fırtınalı denizlerden

Alıp , Seni gizliyorum, maviliklerle

Gölgesine dizelerimin...

Ve korkuyorum artık güzel mavi gözlerin bana bakmaz,

Beni sessiz kalıyorum diye suçlar mı?

Daha çok çaba harcamalısın,

Sahip çıkmalısın elindeki sana verdiğim değerlere

Ve sahip çıkmalısın kendine diye

Duyuramadığın gözyaşların dökülür mü ?


Hiç yorum yok: