12 Eylül 2007 Çarşamba

ÖLÜYORUM

ÖLÜYORUM
Son zamanlar bazı kişiler kızsa da benim fazla panik yaptığımı söyleseler de bütün endişelerim kapımızda…


Son zamanlar bazı kişiler kızsa da benim fazla panik yaptığımı söyleseler de bütün endişelerim kapımızda…



Engellemek için her yol denenecek olur veya olmazlar ama bu durum bile o kadar acı verici ki…



Artık hiçbir şeye yorum yapamıyorum…



Gerçekten. Dünden beri çok ağladım. Beni tanıyanlar bilir Atatürk’e ne kadar taptığımı…



Ve... adeta çıldırmak üzereyim…



Sanki bir kabus yaşanıyor ve uyandığımda her şey bitecek…Ama uyanamıyorum ve üstelik uyuyamıyorum da…



Her gün içtiğim bitkisel bir tablet birkaç saat gözlerimi kapatıyor ve kabuslarım başlıyor…



Bugün bir mail geldi 15 kasım 1995 Posta gazetesi…Ve Refah Partisi başkan yardımcısı Abdullah Gül şöyle bir açıklama yapmış.



‘’Artık Cumhuriyet döneminin sonu geldi…Laik sistemi değiştirmek istiyoruz.’’



Hiçbir yorum yapmıyorum, sözlerimi uzatmıyorum çünkü yazacak çok şey ama hiçbir şey yok…



Ben şu anda bile ağlıyorum, gerçekten… 29 Nisan’da yürüyüşte de elimden geldiğinin fazlasıyla Atatürk’ü haykıracağım…



T.C haykıracağım…Ama çok acı çekiyorum….



Atatürk’e ithaf ettiğim şiirimle sözlerime nokta koyuyorum…Zaten başka da söylenecek ne var?



Az önce bomboştu sayfam, bembeyaz dokunulmamış anılarımla örtülü


Oradan buradan şiirlerle sokuluyorum sevdalara ürkütmeden çok uzaklardan fırtınalı denizlerden


Alıp, Seni gizliyorum, maviliklerle


Gölgesine dizelerimin...


Ve korkuyorum artık güzel mavi gözlerin bana bakmaz,


Beni sessiz kalıyorum diye suçlar mı?


Daha çok çaba harcamalısın,


Sahip çıkmalısın elindeki sana verdiğim değerlere


Ve sahip çıkmalısın kendine diye


Duyuramadığın gözyaşların dökülür mü ?



SAYGILARIMLA

Hiç yorum yok: